W marcu wystartowała nowa kampania prasowa dwóch spółek naszej grupy w tytułach prasowych Polska Press - wydawcy m.in. Dziennika Polskiego i Dziennika Zachodniego. Materiały reklamowe poświęcone CEZ Skawina i CEZ Chorzów oraz tematyce związanej z ciepłem sieciowym i rozwojem rynku ciepła będą ukazywały się nieustannie przed 17 tygodni w każdym poniedziałkowym wydaniu Dziennika Polskiego i czwartkowym Dziennika Zachodniego oraz lokalnych wydaniach Newsweeka. Cały cykl obejmujący niemal 50 publikacji i trwający 4 miesiące zakończy się w czerwcu.
Podobnie jak w 2016 roku najczęściej wykorzystywaną formą kampanii będzie artykuł sponsorowany. Wśród przygotowywanych tekstów planowane są materiały wizerunkowe poświęcone jubileuszowi 60-lecia elektrowni CEZ Skawina, cykl edukacyjny mówiący o zagadnieniach walki z niską emisją i wykorzystaniu pochodzącego z naszych źródeł ciepła sieciowego. Sporo informacji będzie dotyczyć też obecnego w Skawinie, Krakowie i na Śląsku programu likwidacji piecyków gazowych na rzecz instalacji do podgrzewania wody użytkowej ciepłem sieciowym.
Wymienione media zostały wybrane do działań reklamowych z uwagi na największą popularność w swoich regionach i precyzyjne dotarcie do naszej grupy docelowej. Od kampanii w lokalnych tytułach oczekujemy dalszego wzrostu świadomości, zarówno w związku z obecnością i rolą naszych zakładów w systemach ciepłowniczych obu aglomeracji jak i ciepła sieciowego oraz ciepłej wody użytkowej, będących naszymi kluczowymi produktami.
- Dziennik Polski 6.03
- Dziennik Polski 13.03
- Dziennik Polski 20.03
- Dziennik Zachodni 9.03
- Dziennik Zachodni 16.03
- Dziennik Zachodni 23.03