Spoty promujące ciepło sieciowe oraz usługę „Ciepło przez cały rok" można było usłyszeć w Radiu Kraków, Złote Przeboje, Rock Radio oraz Pogoda. Uzupełnieniem przekazu radiowego była emisja spotów video w autobusach należących do Krakowskiej Komunikacji Miejskiej oraz kampania internetowa. Artykuły promujące ciepło z miejskiej sieci pojawiły się także w lokalnych, dzielnicowych mediach m.in. Krakowskich Wiadomościach Spółdzielczych, Głosie Krakowskim oraz gazecie Kropka.
- Działania promocyjne sprawiły, że osoby, które do tej pory nie miały dużej świadomości dotyczącej ciepła sieciowego, dowiedziały się o dodatkowych korzyściach wynikających z tego sposobu ogrzewania pomieszczeń, m.in. usłudze „Ciepło przez cały rok". Rozwiązanie to jest oferowane w Krakowie od niedawna, ale w innych miastach Polski dostępne od wielu lat. Polega ono na odejściu od tak zwanego „sezonu grzewczego" poprzez zapewnienie odbiorcom możliwości skorzystania z ciepła sieciowego wtedy, kiedy jest ono potrzebne. Wśród tych, którzy już ogrzewają mieszkania ciepłem z sieci, wzmocnił się jego wizerunek jako jednego z najbardziej korzystnych rozwiązań ciepłowniczych - mówi Dariusz Łapiński, Manager ds. Rozwoju Rynku Ciepła w CEZ Skawina. - Szeroki zakres wykorzystanych mediów sprawił, że płynący z kampanii przekaz dotarł do wielu tysięcy mieszkańców Krakowa i Skawiny - dodaje.
Program Ciepło dla Krakowa powstał z inicjatywy spółek działających na rzecz rozwoju lokalnego rynku ciepła, czyli CEZ Skawina S.A., PGE Energia Ciepła oraz Miejskiego Przedsiębiorstw Energetyki Cieplnej S.A, czyli lokalnego dystrybutora ciepła. Przedsiębiorstwa promują ciepło z miejskiej sieci jako najbardziej ekologiczny, najbezpieczniejszy oraz niezawodny sposób ogrzewania pomieszczeń. Wszystkie usługi oferowane w ramach programu, na tych samych zasadach, dostępne są zarówno dla mieszkańców Krakowa, jak i Skawiny.