1. 10. 2015

Nowa odsłona kampanii „Ciepłej wody użytkowej” w Krakowie

W październiku ruszyła kolejna edycja kampanii reklamowej w ramach działań programu „Ciepło dla Krakowa", którego partnerem jest CEZ Skawina. Kampania skierowana była do mieszkańców korzystających już z ciepła sieciowego do ogrzewania mieszkań, ale wciąż korzystających z piecyków gazowych do podgrzewania wody użytkowej.

Przez cały miesiąc na nośnikach reklamowych w komunikacji miejskiej były prezentowane spoty i bannery zachęcające do kompleksowego wykorzystania usług sieci ciepłowniczej. Motywem przewodnim kampanii, podobnie jak wiosną było hasło: „Poczuj moc wygody w ogrzewaniu mieszkania i wody". Oprócz intensywnych działań marketingowych w krakowskim MPK, kampania wykorzystała również niestandardowe narzędzia promocji: w Radiu Kraków program „Ciepło dla Krakowa" był partnerem akcji „Czujnik, CO w Twoim domu - Twoje bezpieczeństwo", który prezentował zagrożenia związane z eksploatacją gazu w łazienkach. Zaproszeni eksperci w ramach 2-tygodniowego cyklu audycji omawiali temat i podpowiadali słuchaczom najlepsze rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo. Akcja była wzmocniona kampanią, dzięki której średnio 5-6 razy dziennie w Radiu Kraków można było usłyszeć spot marki „Ciepła dla Krakowa".

Kolejnym bardzo dużym projektem promocyjnym zaplanowanym na październik był kolportaż z tytułami Gazeta Wyborcza i Metro ponad 100 000 nakładu specjalnego 8- stronnicowego dodatku poświęconego ciepłej wodzie użytkowej. Materiał zawierał rozmowy z lekarzami, strażakami i mieszkańcami, którzy korzystają już z kompleksowych usług ciepła sieciowego. Dodatek trafił również do skrzynek mieszkańców krakowskich spółdzielni mieszkaniowych, których mieszkańcy jeszcze nie korzystają z centralnie przygotowanej ciepłej wody użytkowej. Równolegle do prowadzonych działań programu „Ciepło dla Krakowa", w Dzienniku Polskim była kontynuowana kampania CEZ Skawina, poruszająca w cyklu materiałów edukacyjnych walory ciepła sieciowego i ciepłej wody użytkowej.

Równolegle do prowadzonych działań programu „Ciepło dla Krakowa", w Dzienniku Polskim będzie kontynuowana kampania CEZ Skawina, poruszająca w cyklu materiałów edukacyjnych walory ciepła sieciowego i ciepłej wody użytkowej.