Za nami pierwsza odsłona tegorocznej kampanii prasowej, którą od kwietnia do czerwca Grupa prowadziła na łamach Dziennika Polskiego oraz Dziennika Zachodniego.
Wiosenna odsłona kampanii podzielona była na dwie części: edukacyjną oraz wizerunkową. Artykuły edukacyjne przybliżały lokalnym społecznościom tematykę ciepła sieciowego. Część wizerunkowa poświęcona była podsumowaniom związanym z 10-leciem Grupy CEZ w Polsce. O ostatniej dekadzie, dotychczasowych działaniach oraz planach na kolejne lata opowiadali w specjalnych wywiadach Martin Hančár, Prezes Zarządu CEZ Skawina S.A. oraz René Fijak, Prezes Zarządu CEZ Chorzów S.A.
W kampanii nie zabrakło także informacji na temat działalności ekologicznej Grupy oraz programu Pomagamy, dzięki któremu od lat wspieramy najbardziej potrzebujących i ważne inicjatywy w naszym najbliższym sąsiedztwie.
Łącznie w ciągu 3 miesięcy ukazało się 12 publikacji. We wrześniu na łamach tych samych tytułów rozpoczniemy drugą odsłonę kampanii.
Wszystkie dotychczasowe publikacje znajdują się na stronie www.cezpolska.pl w zakładce 10 lat Grupy CEZ w Polsce.