18. 7. 2016

Grupa CEZ w Polsce zakończyła pierwszą część kampanii prasowej w mediach lokalnych

Za nami pierwsza odsłona tegorocznej kampanii prasowej, którą od kwietnia do czerwca Grupa prowadziła na łamach Dziennika Polskiego oraz Dziennika Zachodniego.

Wiosenna odsłona kampanii podzielona była na dwie części: edukacyjną oraz wizerunkową. Artykuły edukacyjne przybliżały lokalnym społecznościom tematykę ciepła sieciowego. Część wizerunkowa poświęcona była podsumowaniom związanym z 10-leciem Grupy CEZ w Polsce. O ostatniej dekadzie, dotychczasowych działaniach oraz planach na kolejne lata opowiadali w specjalnych wywiadach Martin Hančár, Prezes Zarządu CEZ Skawina S.A. oraz René Fijak, Prezes Zarządu CEZ Chorzów S.A.

W kampanii nie zabrakło także informacji na temat działalności ekologicznej Grupy oraz programu Pomagamy, dzięki któremu od lat wspieramy najbardziej potrzebujących i ważne inicjatywy w naszym najbliższym sąsiedztwie.

Łącznie w ciągu 3 miesięcy ukazało się 12 publikacji. We wrześniu na łamach tych samych tytułów rozpoczniemy drugą odsłonę kampanii.

Wszystkie dotychczasowe publikacje znajdują się na stronie www.cezpolska.pl w zakładce 10 lat Grupy CEZ w Polsce.