30. 9. 2016

Edukujemy w zakresie efektywności energetycznej, budując markę CEZ ESCO Polska

Czym są usługi ESCO? Kto i w jaki sposób może z nich korzystać? Jakie są możliwości zwiększenia efektywności energetycznej? Ile można na tym zyskać?

To tylko kilka pytań na jakie będzie można znaleźć odpowiedź w rozpoczynającej się dzisiaj kampanii prasowej naszej najmłodszej spółki w Grupie: CEZ ESCO Polska. Kampania zaplanowana na 56 publikacji w wybranych dziennikach regionalnych, największym portalu samorządowym oraz na łamach Pulsu Biznesu, będzie skierowana do każdej firmy czy jednostki budżetowej zainteresowanej oszczędnościami energetycznymi.

W cyklu, który będzie trwał siedem tygodni zaprezentujemy szeroką ofertę usług: od efektywniejszej eksploatacji istniejących systemów, poprzez inwestycje w lokalne źródła ciepła i nowoczesne systemy oświetlenia, aż do kompleksowego modelu 'smart city' - miasta z XXI wieku. Będziemy ekspertem, który nie tylko pokazuje możliwości, ale też gotowe rozwiązania. W budowaniu świadomości naszej marki powołamy się na liczne przykłady realizacji z Czech. Chcemy konsekwentnie budować wśród setek firm i instytucji przekonanie, że dzięki współpracy z CEZ ESCO Polska będą mogli osiągać konkretne korzyści finansowe i organizacyjne. Do najważniejszych atrybutów CEZ ESCO Polska będą w tekstach przypisane: innowacyjność, dopasowanie do potrzeb każdego klienta oraz doświadczenie.

Chcemy, żeby CEZ ESCO Polska już na początku działalności było postrzegane jako pierwsza marka na polskim rynku tak szeroko i kompleksowo mówiąca o potrzebie zwiększenia efektywności energetycznej, pokazując przy okazji gotowy scenariusz finansowania tego typu inwestycji.

Zobacz: ESCO - oszczędności dla samorządów i biznesu