Głównym celem działań informacyjno-edukacyjnych prowadzonych od połowy maja w mediach lokalnych, jest bowiem budowanie świadomości korzyści płynących z posiadania w domu instalacji c.w.u.
Cykl publikacji, przygotowywany przez wybrane tytuły prasowe we współpracy z działem Marketingu i Komunikacji CEZ Polska przedstawia czytelnikom Dziennika Zachodniego oraz regionalnej odsłony portalu gazeta.pl ciepłą wodę użytkową jako produkt komfortowy, ekologiczny i niezawodny. Każdy artykuł składa się z tekstu informacyjnego oraz infografiki, w przejrzysty sposób ilustrujących sposób powstawania ciepłej wody w kranie oraz prezentujących zalety przyłączenia się do sieci CEZ Chorzów.
Propagowanie wiedzy na temat nowoczesnych form wykorzystania energii to ogromna wartość dla naszej firmy. Zależy nam nie tylko na tym, aby coraz więcej gospodarstw domowych na terenie Chorzowa i okolic korzystało z zalet ciepłej wody użytkowej, ale aby mieszkańcy regionu - bazując na pozyskanej wiedzy - byli w pełni przekonani do korzyści płynących z oferowanego przez nas systemu podgrzewania wody na cele użytkowe.
Pierwsza seria artykułów zostanie publikowana w okresie maj - lipiec. Dalszy ciąg kampanii ujrzy światło dzienne tuż po wakacjach. Łącznie przewidziano 10 odcinków kampanii.
10. 6. 2015
CEZ Chorzów stawia na edukację w nowej kampanii prasowej poświęconej ciepłej wodzie użytkowej
Dlaczego ciepła woda użytkowa jest bezpieczna? Czy warto zmienić system podgrzewania wody? Jak to zrobić? Nowa kampania medialna CEZ Chorzów pt. "Ciepła woda użytkowa w każdym kranie" odpowie na te i inne pytania dotyczące ciepłej wody użytkowej.