Wystartowała kampania promująca program Ciepło dla Krakowa

Ciepło sieciowe to najwygodniejszy sposób ogrzewania mieszkania i wody. Choć z tego rozwiązania korzysta wielu mieszkańców Krakowa i okolic, nadal nie wszystkim jest ono znane. Jesienna odsłona kampanii reklamowej programu Ciepło dla Krakowa, którego partnerem jest CEZ Skawina, ma to zmienić - podkreśla komfort korzystania z ciepła z miejskiej sieci oraz zachęca do wyboru tego źródła ogrzewania.

Spoty reklamowe promujące ciepło sieciowe oraz usługę „Ciepło przez cały rok" będzie można usłyszeć w Radiu Kraków, Rock Radio, radiu Pogoda oraz Złote Przeboje. Wsparciem dla tych działań jest kampania internetowa oraz promocja ciepła sieciowego w kluczowych lokalnych mediach i krakowskiej komunikacji miejskiej. Kampania rozpoczęła się 17 września i potrwa do końca października.
Ciepło sieciowe istotnym kryterium wyboru mieszkania

„Czy wiesz, że w niemal wszystkich nowych osiedlach mieszkaniowych jest ciepło sieciowe? To standard w nowoczesnym budownictwie i większa wartość mieszkania" - przekonuje mieszkańców Krakowa reklamowy przekaz. Według badania „Usługi komunalne w opiniach i budżetach mieszkańców Krakowa" zrealizowanego przez Biuro Badań Społecznych „Obserwator" dla Krakowskiego Holdingu Komunalnego, 94 proc. ankietowanych jest zadowolonych z wody podgrzewanej ciepłem sieciowym. Wnioski zachęcające do wyboru ciepła sieciowego płyną również z badania, jakie przeprowadził Instytut Analiz Monitor Rynku Nieruchomości w trakcie Krakowskiej Giełdy Domów i Mieszkań. Respondentów poproszono o wskazanie najważniejszych z ich punktu widzenia kryteriów wyboru mieszkania. Aż 83% pytanych osób stwierdziło, że jest to istotne kryterium. Co ciekawe, zdecydowanie mniej ważnymi cechami okazały się funkcjonalność osiedla i standard wykończenia.

Szacuje się, że przekaz płynący z kampanii mediowej dotrze do większości dorosłych mieszkańców Krakowa, szczególnie tych interesujących się nieruchomościami oraz sposobami ogrzewania pomieszczeń.

- Ciepło dla Krakowa to program, który powstał z inicjatywy spółek działających na rzecz rozwoju lokalnego rynku ciepła sieciowego. CEZ Skawina, MPEC S.A. oraz PGE wspólnie promują ciepło jako najprostszy, najbezpieczniejszy i najbardziej ekologiczny sposób ogrzewania pomieszczeń, mający dużą przewagę nad alternatywnymi źródłami ogrzewania. W przypadku nowych inwestycji ciepło jest atutem podnoszącym wartość nieruchomości. Dzięki korzystaniu z miejskiej sieci ciepłowniczej mieszkańcy Krakowa i okolic mogą mieć pewność, że wracając z domu do pracy, czy wstając rano zastaną w mieszkaniu stałą, ustaloną przez siebie temperaturę, bez konieczności używania kosztowych czy niebezpiecznych metod i urządzeń. Podjęte działania promocyjne przypomną mieszkańcom Krakowa, jak istotne jest ciepło sieciowe, a niezdecydowanym mieszkańcom przedstawią kluczowe korzyści - mówi Dariusz Łapiński, Manager ds. Rozwoju Rynku Ciepła w CEZ Skawina.

Zapraszamy na: www.cieplodlakrakowa.pl.

Opublikowany
20
Wrzesień 2018